4,5Gde hedef aşıldı, sıra 5Gde
Türkiye 1 Nisan 2016'dan bu yana kullandığı 4,5G'de yerlilik oranını yüzde 51'e yükselterek, yüzde 45 olarak belirlediği hedefi geride bırakırken, gözler 5G hedefine odaklandı.
Bu haberin tamamını orijinal kaynağında okuyabilirsiniz.
Haberin tamamını oku →Kaynak: TRT Haber